Löpgrupp – START IMORGON

Sen 2011 har jag varje sommar dragit löpgruppen På Språng för Folkhälsan i Kvevlax och det har varit grymt roligt. I år bestämde jag mig ändå att tacka nej till gruppen och istället stå på mina egna ben. Brorsan och jag startade en egen firma åt mig och imorgon börjar min första alldeles egna löpargrupp.

img_5010

Den här löpgruppen kommer jag att dra i Vasa centrum och den passar för både nybörjare och längre hunna, enda kravet är att du kan jogga 10 minuter i sträck. Kursen kommer att vara 10 veckor lång och vi tränar 1,5h varje måndag med start från Strampen i Vasa. Man kan välja att betala per gång, 5 euro, eller anmäla sig till alla 10 gånger direkt och i så fall betala 40 euro.

Träningarna kommer att vara intervallbaserade och uppbyggda så att alla kan köra i egen takt. Jag ser så mycket framemot den här kursen och tror att det kommer att bli ett riktigt bra gäng som kör igång imorgon måndag. Vill någon komma med så är det bara att dyka upp nedanför Strampen kl.18 imorgon!

Alltså:

Tid och plats: kl.18 varje måndag från och med 16.5.2016. Samling nedanför Strampen, Vasa.

Pris: 5 e/gång eller 40e/10ggr

För vem: Alla damer som vill bli snabbare, starkare löpare eller komma igång med löpningen

Frågor och kontakt: hejdi.granholm [ät] gmail.com

Lämna en kommentar